Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 27 ianuarie 2018

Nai inteles
Autor.Gabriel Razvan Stoica
27 Ianuarie.2018

Nai inteles,Nai inteles
Cand iti spuneam ca Te Iubesc,
Si zi de zi in mintea ta
Eram si eu si-altcineva.

Si Te Iubeam atit demult
Si te purtam mereu in gand
Visam la o Iubire mare
Dar mi-ai tradat si dragostea,si Sufletul si Inima,
Sa nu te doara cum ma doare.

Imi pare rau ca esti frumoasa
Imi place,cum gandesti,ma vad in preajma ta,
Pacat ca nu sti ce-ti doresti,
Ma tem ca alergand dupa vreun Fat frumos sa cazi in brate
La unul care te-ar putea rani,ti-ar face rau.

Nu pot uita,nu pot uita
Cand imi spuneai dragostea mea,
Si nu stiam ca tot ce-mi spui
Sunt vorbe ce le spui si lui.

De ce a fost sa fie asa
Sa ma indragostesc de tine,
Sa vad in tine Ingerul
Dar tu sa mai Iubesti pealtcineva.

Acum regretele-s zadarnice
Tu ai ales sa pleci cu el,
Eu pling caci inca Te Iubesc
Imi pare rau ca nu Iubesti Iubirea
Pacat ca ai ales tupeul,amagirea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu