Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 25 ianuarie 2018

Zana Rapanzel
Autor.Gabriel Razvan Stoica
25 Ianuarie.2018

Cu totii stim ca Zanele sunt in Povesti
Frumoase.bune.stralucesc.
Dar eu am cunoscut-o aici pe pamint
E-o Fata minunata cum nam mai vazut.

Esti mult prea dulce si frumoasa
Stralucesti precum raza Soarelui.
Ai Sufletul si Inima curata
Si daruiesti Iubire in jurul tau.

Eu te alint caci asa esti
Zana cea minunata.Rapanzel.
Ma topesc tot cand te privesc
Esti cea mai minunata Fata.

Nu.nu gresesc.cand iti spun Zana
Tu nu esti Fata.esti un Inger.
Sa sti ca oricat tu maindepartezi
Eu tot o Zana buna te privesc.

Poate ca nu-s ca altii.poate-s prea cuminte
Dar stiu sa Te Iubesc.sa te respect.
Tu pentru mine esti o Poezie
Rapanzel.Fata buna.Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu