Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 18 ianuarie 2018

Decand ma ti tu de mina
Autor.Gabriel Razvan Stoica
18 Ianuarie.2018

Decand ma ti tu de mina
Viata mea-i un paradis.
Ochii mei sunt plini de zimbet
Iar eu sunt mai fericit.

Totu-n jurul meu e-un vis
Un capitol de Poveste.
Tu mai dus in paradis
Tu mi-ai dat dinou Iubire.

Decand ma ti tu de mina
Si ma stringi la pieptul tau.
Soarele imi umple Cerul
Vesel e Sufletul meu.

Te Iubesc si-ti Multumesc
Ca-i venit in Viata mea.
Nu iti dau drumu din brate
Tu esti mingaierea mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu