Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 10 ianuarie 2018

Plingi Iubito.plingi
Autor.Gabriel Razvan Stoica
10 Ianuarie.2018

Eram frumosi si fericiti
Ne statea bine impreuna.
Visam sa construim in doi
Familia cea mai senina.

Ne doream doi Copii frumosi
Un Baietel si o Fetita.
Pe care sa-i crestem frumos
Si sa ne bucuram ca suntem impreuna.

Sa-i ducem amindoi in parc
Sa ne jucam cu ei.
Sa mergem impreuna la parintii mei.si-aitai
Sa fim toti fericiti.

Visam frumos si imi placea
Ca tu esti linga mine.
Vedeam in tine viitorul meu
Tu imi erai Iubire.

Dar nu stiu cum s-a intimplat
Deunde a aparut.
Un alt Barbat in Viata ta
Ce visul mi-a sfarsit.

Acum eu sunt putin mai trist
Singur dar linistit.
Ca te-am Iubit.nu ti-am gresit
Tu ai plecat.mai parasit.

Acuma plingi ca nu ti-a mers
Cu noul tau Iubit.
Iti ceri ieryare si oftezi
Dar eu nu pot sa uit.

Plingi daca asta-ti face bine
Descarca-ti Sufletul.
Eu nu am sa mai fiu cu tine
Mai bine singurel.

Am plins si am urlat de dor
Mi-a fost mult.mult prea greu.
Acum mi-e teama sa te mai Iubesc
Ramai cu Dumnezeu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu