Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 12 ianuarie 2018

De dorul tau
Autor.Gabriel Razvan Stoica
12 Ianuarie.2018

De dorul tau pling neincetat
Sunt singur.trist si abatut.
Noptile sunt tot mai pusti
Iar stelele lipsesc.nu mai e totul cum era.

M-am schimbat mult.am Ochii plinsi
Zimbesc dar parca nu sunt eu.
De dorul tau eu ma topesc
Ma simt pierdut.

Mi-apar in Ochi imagini cu noi doi
Cand eram impreuna.fericiti.
Cand ne plimbam ases pe la izvor
Cand totul era ca un vis.

Astazi tu esti departe.Ai plecat
Eu am ramas gandindu-ma la tine.
Dar dorul imi va trece.ma voi ridica
Am sa uit intr-o zi de tine.

Si daca o sa-ti para rau
Si-o sa te mustre constiinta.
Mie din Suflet o sa-mi para rau
Dar asta e.tu ai inchis povestea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu