Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 29 ianuarie 2018

Tu esti tot ce am mai bun
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
29 Ianuarie.2018

In tine am gasit ce cautam
Iubire.puritate si caldura.
Esti Fata la care visam
Zana cea buna.

Tu imi esti Mama.Sora si Iubita
Sotia draga tot ce-i mai frumos.
Nu pot descrie in cuvinte
Tot ce simt eu si ce traiesc.

Esti Ingerul Inimii mele
Cea mai frumoasa si mai dulce Fata pe acest pamint.
Sunt cel mai fericit ca imi esti Soata
Esti unica.minune.Te Iubesc.

Acum am inteles ce-mi spunea Mama
Ca vrea tot cei mai bun pentru Copilul ei
Tu esti acea frumoasa Zana
Iubirea mea dintai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu