Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 31 ianuarie 2018

Nu te-ascunde.Stiu ca ma Iubesti
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
31 Ianuarie.2018

Degeaba-ncerci sa te ascunzi
Sa-mi spui ca suntem doar prieteni.
Se vede clar in Ochii tai
Ca ma Iubesti si nu e gluma.

Tu nai curaji.esti prea timida
In fata mea pari curajoasa.
Ma respingi si imi spui ca lasa
Dar nu ma pierzi din ochi.frumoas-o.

Hai spune-mi tare tot ce simti
Nu tine-n tine ca nu-i bine.
Eu stiu ca ma Iubesti dar te ascunzi
Spune-mi te rog.fara rusine.

Se-apropie si Valentin
Si-atunci indragostitii asi declara Iubirea.
De ma Iubesti vreau sa te-aud
Raspunsul meu.da.tu esti Zana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu