Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 16 ianuarie 2018

Mi-e dor de Tata
Autor.Gabriel Razvan Stoica
16 Ianuarie.2018

Mi-e dor de Tata si mi-e greu
Ca astazi nu e linga mine.
Acum e-n Cer la Dumnezeu
Si sta de vorba cu Ingerii.

Mi-e dor de vocea lui cea blinda
De sfaturile lui Divine.
Azi toate sunt o amintire
Dar tu esti in Sufletul meu.

Mi-e dor Tata si pling in zi
Cand vad ca nu te tin de mina.
Dar imi ridic privirea-n sus
Si vad ca tie iti e bine.

Tata sa sti ca n-am uitat
Toate cate le traiam impreuna.
Ti-am urmat sfatul si tin capu sus
Tu poti sa fi mindru de mine.

Nimic nu s-a schimbat pe-aici
Totul e cum le sti.
Te Iubesc mult.Taticule
Tu esti cu mine aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu