Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 30 ianuarie 2018

Dialog
(Autori.Murariu Vasilica si Gabriel Razvan Stoica)
30 Ianuarie.2018

Si totusi lacrimile se arata
Atunci.cand dorul vine.
De Iubirea ce a fost odata
Iar acum nu mai e linga tine.

Si Inima plinge in ea
Simtind lipsa Iubirii.
Se-ascund acolo-n mintea mea
Trairi Divine.

Si-as spune multe de-as putea
As plinge mult sa-mi treaca.
Dar nu ma-asculta nimenea
De mine cui ai pasa?.

Clipe frumoase.Soapte.mingaieri.
Toate acum sunt doar o amintire
As vrea sa spun multe dar nu mai am putere
Caci tu Iubire ai uitat de mine.

Si ai plecat fara sa-mi spui nimic
Unde si cu ce am gresit.
Acum Ochii mei de lacrimi sunt plini
Dar ce folos ca tu nu vrei sa sti de mine.

Asa ca am ramas cu visul
Si clipele frumoase.
Privind la pozele cu noi
Te vad asa frumoasa.

Doar poza ta e tot ce mi-a ramas
Adesea o privesc si parca ti-aud glasul.
Cu Ochii-n lacrimi la tine eu ma gandesc
Privesc in zari si parca ti-aud pasul.

Te-astept sa vi. dar ce folos
Ai ramas tacut ca si cum nimic n-a fost.
As vrea sa vezi prin Ochii mei
Cata durere se ascunde-n ei.

Ma-ntreb
Oare am gresit.
Ca-n taina si-n tacere
Te-am Iubit?.

Caci te-am Iubit sincer si pur
In tine am vazut tot ce e mai frumos.
Te-am numit Inger.Suflet bun
Si te-am vazut o Zana din Povesti.

Azi pling si strig Numele tau
Of cat de greu mi-e fara tine.
Prin versuri linistea-mi gasesc
Mi-e dor de tine.Unde esti?.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu