Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 27 ianuarie 2018

Nu mai eu stiu
Autor.Gabriel Razvan Stoica
27 Ianuarie.2018

Nu mai eu stiu cat mai putut Iubi demult
Nu mai eu stiu ca nu mi-ai spus doar vorbe-n vint,
Nu mai eu stiu ca tu credeai in ce-ai promis
Nu mi eu stiu c-a fost asa,n-a fost un vis.

Eram noi doi intr-o Poveste
Traiam in lumea nostra de smarald,
Atita fericire si Iubire
Noi stapineam intregul univers.

Spune-mi ce s-a intimplat daca mai Iubit
De ce te-ai oprit?,
Cand Iubesti cuadevarat nu poti sa ranesti
Pe cine Iubesti.

Eu stiu ca noi am fost cei mai frumosi
Tu Ingerul cel scump,eu Printul tau,
Si stiu ca tu mai pretuit
Azi nuinteleg de ce mai parasit.

Eu si acum cu tine in gandul meu vorbesc
Eu si acum n-am incetat sa Te Iubesc,
Eu si acum chiar inainte sa adorm
Eu si acum iti spun Iubire somn usor.

Si ma gandesc daca ti-e bine
Daca mai sunt in Inimioara ta,
M-as bucura sa ma mai porti in minte
Te-am Iubit mult,Ai fost Printesa mea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu