Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 31 ianuarie 2018

Te Iubesc sa nu uiti asta
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
31 Ianuarie.2018

Dintre toate Fetele
Eu pe tine te-am ales.
Am gasit in tine tot
Un Suflet gingas si blind.

Esti cum nu-i nimeni pe lume
Rapitor de minunata.
Pentru tine simt Iubire
Esti privirea mea din fata.

Dar tu ma vezi doar amic
Ba ma vrei.ba nu ma vrei.
Cand spun ca sunt fericit
Ma respingi si ma alungi.

Apoi vi dinou la mine
Si in brate tu ma stringi.
Dar maine nu iti mai pasa
Si incep usor sa pling.

Ma doare tot ce seintimpla
Findca Te Iubesc enorm.
Te vad Inger.esti minune
Of de ce ma chinuiesti?.

Nu uita Iubito draga
Ca tu imi esti tare draga.
Ca Te Iubesc si-mi doresc
Pe tine sa Te Iubesc.

Sa nu uiti te rog din Suflet
Ca tu esti marea Iubire.
Ca te plac si te ador
Of cat pot sa pling de dor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu