Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 17 ianuarie 2018

Mai date-ndragostea mea
Autor.Gabriel Razvan Stoica
17 Ianuarie.2018

Imi placi mult si te ador
Mai vrajit si imi doresc.
Sa imi fi Iubirea pura
Ingerul Inimii.

Iti scriu versuri.Poezii
Iti spun vorbe de Iubire.
Dar tu tot nemultumita
Nu-ti place nimic de la mine.

Ma topesc de dorul tau
Esti frumoasa.Inocenta.
Ai si fite.si tupeu
Dar asta-i de tine-mi place.

Cam timid si cu bun simt
Te iau usurel de mina.
Dar cand vreau sa te sarut
Ma respingi.si nu din gluma.

Astazi am sa te iau tare
Si-am sa fiu mai indraznet.
O Sa tip in gura mare
Fitoas-o.eu Te Iubesc.

Si-am sa te injur cu ton
Apasat nervos asa.
Bai fitoas-o Te Iubesc
Mai date-ndragostea mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu