Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 16 ianuarie 2018

Ne-am Iubit
Autor.Gabriel Razvan Stoica
16 Ianuarie.2018

Eram Copii cand ne-am indragostit
Frumosi si ne Iubeam din Suflet.
Traiam cu bucurie fiecare zi
Si totul era parca-ntr-o Poveste.

Credeam unul in celalalt
Si ne-alintam mereu.
Iubirea ne Iubea pe noi
Tu erai Ingerasul meu.

Dar nu stiu cum de s-antimplat
Ca intr-o zi senina.
Dintr-o gresala un joc nevinovat
Ne-am despartit fara vreo vina.

Au trecut ani deatunci.si zile
Si nu ne-am mai vazut.
Dar inca te port in Inima
Nici azi nu pot sa uit.

Caci ne-am Iubit cuadevarat
Nu am nimic.cu tine.
Asa e dragostea lasata
Sa vina si-apoi sa plece delinga tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu