Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 25 ianuarie 2018

De ce-mi pasa?
Autor.Gabriel Razvan Stoica
25 Ianuarie.2018

Tu ma respingi.eu Te Iubesc
Pling si ma doare cand nu ma privesti.
Sunt trist ca nu vrei sa fi lingamine
Imi pasa mult caci Te Iubesc.

Prietenii ma vad plingand si suparat
Imi spun toti.nu mai plinge pentru ea.
Dar eu pe tine Te Iubesc
Te vreau.vino in Viata mea.

Nu stiu de ce nu pot sa ma indepartez de tine
Tu nici macar nu vrei sa ma privesti.
Imi scriu Iubirea in Poezie
As fi vrut mult in brate sa te tin.sa ti-o declar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu