Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 11 ianuarie 2018

Ajuta-ma sa scap de teama
Autor.Gabriel Razvan Stoica
11 Ianuarie.2018

Fata senina.Inger bun
Frumos zimbesti.dulce iti e privirea.
Lasa-ma sa vin linga tine
Sa ma inveti ce e Iubirea.

Ajuta-ma sa scap de teama
Caci tare mult am suferit.
Cand m-am indragostit am plins amarnic
Iubirea ma vrajit apoi ma parasit.

Of ai rabdare.fi cu mine
Nu imi da drumu din bratele tau.
Te rog Fata stai linga mine
Si mangaie-mi Inima cea senina.

Nu ai sa suferi.n-o sa-ti para rau
Stiu bine cum doare Iubirea.
N-as indrazni sa iti fac rau
Mi-ajunge cat am plins.de dor si neimplinire.

Asa ca de-mi vei fi aproape
Si ma vei vindeca de frica.
Am sa te-alint Iubit-o
Vei fi vesnic o fericita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu