Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 28 ianuarie 2018

Nu mai pot sa lupt
Autor.Gabriel Razvan Stoica
28 Ianuarie.2018

Ca Te Iubesc ti-am spus mereu
Mi-am pus sentimentele pe tava.
Ti-am daruit Inima.Sufletul
Pentru ca imi esti tare draga.

Ca esti frumoasa sti prea bine
Te-am scris in vers si Poezie.
Cu-o Zana buna te aseman
Te-alint Rapanzel.Esti o minune.

Dar tu ba vrei.ba nu ma vrei.am obosit
Nu mai pot.nu mai am rabdare.
Mi-au curs lacrimi din Ochii.s-au inrosit
Of.nici nu sti ce rau ma doare.

Tu ai ales.si n-am ceface
Nu stiu cum sa teinduplec.ca sa ma Iubesti.
Pacat ca nu sti ce iti place
Pacat ca tu nu ma Iubesti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu