Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 8 ianuarie 2018

Te-am ales in Viata mea.si-acum of
Autor.Gabriel Razvan Stoica
8 Ianuarie.2018

Te-am ales din Iubire
Sincer m-am indragostit.
Am incredere in tine
Tu esti tot ce imi doresc.

Amindoi frumosi Copii
Ne-am luat frumos de mina.
Si-am ajuns ca zi de zi
Sa scriem o Poezie.

Mii de versuri minunate
Scrise cu Sufletul pur.
M-am lipit tare de tine
Acum sunt prea dependent.

Tu mai invatat sa cred
In Iubire si frumos.
Tu mai facut sa traiesc
Sa plutesc pe-aripi de vis.

Acum tu vrei sa pleci
Nu pot sa-nteleg de ce.
Pling.mi-e greu stiind ca gata
De maine am sa te pierd.

Cum sa traiesc fara tine
Ce sa fac sa ma descurc?.
Toate tu mai invatat
Insa asta nu mi-ai zis.

Off e rau.ma prabusesc
Timpul s-a oprit in loc.
De ce pleci delinga mine
De ce nu ma mai Iubesti?.

Invata-ma sa traiesc
Acum ca tu ai plecat.
Nu te-ndeparta prea tare
Ma doare rau Inima.

Fara tine e pustiu
Soarele nu mai rasare.
Of de ce se-ntimpla asa
De ce astazi esti departe?,.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu