Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 27 ianuarie 2018

Cu tine
Autor.Gabriwel Razvan Stoica
27 Ianuarie.2018

Cu tine oriunde pot sa alerg
Ori care drum pot sa-l aleg
Oricum e bine, ca esti cu mine
Cu tine pot sa uit usor si de tristete si de dor,
Ca-mi esti aproape, si zi si noapte.

Ori care drum duce spre fericire
Cand ai mereu Iubirea linga tine,
In fiecare clipa poti zimbi
Atunci cand esti Iubit si poti Iubi.

Cu tine pot sa zbor pina la stele
Si amindooi sa ne jucam cu ele,
Sa scriem pe Cer Poezii
O Strofa despre noi si ce traim.

Cu tine zilele-s senine
Toate au un parfum de fericire,
Tu faci ca Florile sa infloreasca
Tu faci ca Ochii mei sa straluceasca.

Doar tu ma ierti cand iti gresesc
Pentru ca sti ca Te Iubesc,Si maideparte,
Treci peste toate
Doar tu imi spui asa mereu nimic nu poate fi prea greu,
Ca esti Iubire,Aici cu mine.

Si amindoi tinindu-ne de mina
Zimbim si trecem peste tot,
Am invins norii grei si ploi
Acum e Soare mereu pentru noi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu