Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 9 februarie 2017

Vino.
Autor. Gabriel Stoica
Hai vino iar la mine-n brate
Nu fi Copil,Eu Te Iubesc,
Sa-ti mingai parul lung lasat pe spate
Tu esti Ingerul meu Ceresc.
Nu mai fi trista,Nu te mai supara
Tu esti cea mai Frumoasa Floare,
Iubirea ce ti-o port este curata
Tu esti Sufletul si Inima mea.
Hai vino iar să mă săruţi,
Si inbratisati sa fim dinou,
Iubirea noastra sa renasca
Sa fim dinou doar tu si eu.
Hai vino iar şi dă-mi amorul,
Să nu mai fiu una cu dorul,
Sa nu mai pling,Ochii de lacrimi sa mi stergi
Din tot Sufletul meu pe tine Te Iubesc.
Te aştept în patul de mătase,
Şi eu,şi amintirile rămase.
Cind noaptea vine sa adormim imbratisati
Sa-ti aud Inima cum bate.
Hai vino iar în noaptea înstelată,
Saruta-ma ca linistit sa pot sa adorm,
Tu esti cea mai Frumoasa Fata
Hai vino si nu mai fi suparata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu