Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 9 februarie 2017

Vei fi a mea?
Autor. Gabriel Stoica
Din clipa in care te-am vazut
Si ai zimbit usor la mine,
Un foc in Inima ai aprins
Un foc Dulce de Iubire.
De mine te-ai apropiat
Usor in brate mai luat,
Si la ureche mi-ai soptit
Ce bine ca tu esti aici.
Apoi usor tu ai plecat
Dar gindul mi-a ramas la tine,
Mi-am zis a fost o seara minunata
Parca as vrea sa te vad si maine.
Si visul mi sa implinit
Noi doi iaras ne-am intilnit,
De mina impreuna am plecat
Si in Oras noi ne-am plimbat.
Imi place mult prezenta ta
In fiecare zi vreau sa te vad,
In brate sa te string sa te sarut
Sa fi tu mereu linga mine.
Si parca toate ne zimbesc
Mereu noi ne intilnim,
Sufletul meu cu tine sa obijnuit
Ve fi tu oare linga mine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu