Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 6 februarie 2017

Un ultim sarut
Autor.Gabriel Razvan Stoica
5 Februarie.2017
A Fost Iubire intre noi
In Inima mea si acum e vie.
Pling si te-ntreb dece ai hotarit sa pleci
Caci Te Iubesc si tin la tine.
Atitea clipe minunate am trait
Zile si nopti pline de bazm.
Iubirea ne imbratisa
Erai Copilul meu Iubit.
Si totus daca vrei sa pleci
Mai da-mi te rog o-nbratisare.
De Dragul a tot ce-am trait
Mai da-mi te rog o sarutare.
Ma doare rau Inima-n piept
Of cat de mult eu Te Iubesc.
Mai lasa-ma sa stau la tine in brate
Mai da-mi te rog o sarutare.
Apoi tu ai sa pleci departe
De mine nu-ti vei aminti.
Din Ochii mei curg lacrimi amare
Pastrez cu Drag parfumul.si tot ce mi-ai daruit.
Sa sti ca am sa-ti port de grija
Cu gandul si Sufletul te voi insoti.
Ma voi ruga mereu la Domnul
Sa te-nsoteasca.fericita tu sa fi.
Saruta-ma si apoi poti sa-mi spui adio
Te voi privi cum te indepartezi.
Voi tine capul sus si voi privi la stele
Ascultind glasul Inimii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu