Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 8 februarie 2017

Nu te grabi sa pleci
Autor.Gabriel Razvan Stoica
8 Februarie.2017
Te Iubesc din toata Inima
Tu esti Viata pentru mine.
Imi esti Draga tin enorm la tine
Te rog nu te grabi sa pleci.
Te privesc.ca pe o Zana buna
Pentru mine esti un Inger pazitor.
Mi se rupe Inima in mine
Cand te-aud ca vrei sa pleci.
Sunt atitea clipe minunate
Atitea trairi si zile dulci.
Ne-am Iubit ca doi Copii frumosi
Spune-mi totusi dece pleci?.
Ochii mei sunt plini de lacrimi
Si-asta pentru ca eu Te Iubesc.
Ma pun in genunchi frumoasa Fata
Si te implor sa nu pleci.
Crezi ca el va fi ca mine?
Crezi ca el te va Iubi?,
Te rog deschide Ochii bine
Si-ai sa vezi ca nu te mint.
Nu pleca iti spun ultima oara
Ramai linga mine.nu vei regreta.
Tu esti o dulce comoara
Te Iubesc din toata Inima.
Daca vei pleca vom plinge amindoi
Pentru ca noi ne Iubim.
Ai sa realizezi ca ai gresit
Atunci.cand ai hotarit sa pleci.
Gandeste-te bine te rog
Priveste-mi Ochii.care pling.
Eu Te Iubesc.sunt sincer pe cuvint
Ramai.ramai.Nu te grabi sa pleci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu