Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 9 februarie 2017

Iubire Dulce si amara
Autor.Gabriel Stoica
Era intr-o vara cind ne-am cunoscut
Si tu si eu eram asa tacuti.
Tu erai Dulce si frumoasa
O Zana din Povesti.mindra Creasa.
Ne-am luat in brate si ne-am sarutat
In parc pe banca sub marul rotat.
De tine m-am indragostit
Din clipa aceea eram cel mai fericit.
Mai invatat sa Te Iubesc
Mi-ai aratat ce-nseamna Iubirea.
Mi-ai dat putere si incredere in mine
Cind de mina mai luat si mai alesa sa fiu linga tine.
La tine-n brate am plins de fericire
Cind am vazut cit de mult ma Iubesti.
Cum iti pasa daca mi-e rau s-au bine
Doar tu ma rasfatai Printesa mea.
De toate tu mai invatat
Mi-ai daruit o parte din Sufletul tau.
Dar vremea a trecut si ai plecat
Sa pot sa uit ca mai Iubit tu nu mai invatat.
Iubirea este Dulce.cind e linga tine
Fiinta Draga Sufletului tau.
Amara cind vremea apune
Si pleaca tu ramai plingind mereu.
Nu ma ura te rog din Suflet
Sa sti ca te-am Iubit cu Drag.
Mereu mi-aduc.cu Drag aminte
De tine si Sufletul tau curat.
Vorbele calde ce ma alintau
Tot ce imi povesteai pastrez in gand.
Cum Dulce tu ma rasfatai
Strigindu-ma frumos.Gabontz.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu