Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 8 februarie 2017

In noapte pe carari de munte
Autor.Gabriel Razvan Stoica
7 Februarie.2017
Sa ne plimbam pe carari de munte
Printre brazi verzi.Inalti.
Sa te tin in brate in linistea noptii
Si sa privim lumea ca intr-un vis.
Sa fi tu-n asta noapte Zana mea
Cat de frumoasa si de dulce esti.
Da-mi voie sa-ti sarut ochii si mina ta
Ca semn al Iubirii ce ti-o port.
E Noapte ca-m prin miezul ei
In brate te-aduc la cabana.
Te pun in pat si iti aduc un ceai
Cat de frumoasa poti sa fi.
La mine-n brate tu adormi
Nu-mi pot lua Ochii de la tine.
Te sarut dulce.Te privesc.Cum dormi
Si iti spun.Noapte buna Scumpa mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu