Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 6 februarie 2017

Dece te-am ales pe tine?
Autor.Gabriel Razvan Stoica
4 Februarie.2017
Dece te-am ales pe tine?,
M-ai intrebat intr-o zi
Eu te-am luat in brate Iubire
Si astfel din Suflet ti-am vorbit.
Eu te-am ales ca mi-esti Draga
Ca tu te-ai nascut pe pamint.
Ca tu-mi daruiesti Iubire
Ca ai venit linga mine.
Cu lacrimi in Ochi te privesc
Sunt lacrimi de Iubire.
Bunul Dumnezeu ne-a ales
Caci noi suntem alesi din Iubire.
Sa sti Draga mea Zana buna
Ca voi fi cu tine mereu.
Ca n-am sa las niciodata
Ochii tai senini sa plinga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu