Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 6 februarie 2017

Calator
Autor.Gabriel Razvan Stoica
4 Februarie.2017
Sunt calator prin lume
Si caut si eu Iubire.
Te caut si imi doresc
Sa-mi fi jumatatea Divina.
Calatoresc zi si noapte
Soarele mi-e prieten.
Luna in noapte-mi zimbeste
Iar stelele-s linga mine.
Umblind singurel te-am zarit
Asa dulce senina.
La tine incet am venit
Si ti-am cerut apa vie.
Mi-ai dat din cana ta
Setea sa-mi potolesc.
Mai invitat in casa
Sa ma linistesc.
Eram obosit.istovit
Dupa atita drum prin lume.
Ai venit tu linga mine
Si repede-am adormit.
In noapte eu m-am trezit
Dormeai asa de frumos.
Mi-am zis in soapta zimbind
Tu esti Ingerul Divin.
In zori cand Soarele zimbea
Si ne-am trezit amindoi.
Din Suflet ti-am Multumit
Si ne-am placut amindoi.
De-atunci suntem impreuna
Eu nu mai calatoresc.
Acum ca esti linga mine
Pe tine eu Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu