Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 9 februarie 2017

A Fost odată ca-n Povesti
O Fata prea Frumoasă.
Cu Suflet bun Inimă mare
O Dulceață de Fata.
Cînd eram trist si supărat
Si Inima-mi plingea.
De mine s-a apropiat
Viata mi-a luminat.
Mi-a dat putere să zimbesc
Ma mingaiat cu asa Iubire.
A Făcut din noapte zi
Ma-nconjurat cu asa Iubire.
Zimbeam si eram Fericit
Aveam cea mai Frumoasa Fata.
Îngerul Sufletului meu
Floarea cea mai aleasa.
Dar Fericirea na durat prea mult
Iubirea sa stins intr-o clipa.
Fata Frumoasa a Sufletului meu
S-a întors in Lumea ei Frumoasă.
Eu am rămas plingind
Cu Inima îndurerata.
Mi-e tare dor mă întreb mereu
Unde ești Draga Fata?
Eu te-am Iubit cum nimeni na facuto
Ti-am fost aproape zi de zi.
Icoană Sfinta ai fost pentru mine
Si mult te-am prețuit.
Autor. Gabriel Stoica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu