Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 22 martie 2018

Tu ma completezi frumos
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
22 Martie.2018

Esti Fata ce mi-a deschis Sufletul
Si mi-ai pus zimbet in privire.
In Inima tu mi-ai sadit Iubire
Si-ai alungat teama si greul.

Mai fascinat de la prima vedere
Din clipa aceia mi-am dorit.
Sa fi tu Fata care sa stea linga mine
Iubirea mea fara sfirsit.

Si am crezut unul in altul
Si am ales sa fim noi doi.
Sa ne unim Inimile noastre
Sa bata pentru amindoi.

Si uite astazi amindoi
Suntem un trup si-un Suflet.
Iubirea ne uneste.e cu noi
Si traim o Poveste ca in filme.

In fiecare zi ma indragostesc de tine
Te vad cea mai frumoasa Fata de pe-acest pamint.
Tu esti Iubirea mea cea draga
Tie iti datorez tot ce traiesc.
Iti Multumesc.si Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu