Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 12 martie 2018

Esti rece
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
12 Martie.2018

Te-am pictat in visul meu
Si te-am luat in Inima.
Iubirea pentru tine e imensa
Si te-am vazut Ingerul meu.

Am varsat lacrimi de fericire
Si te-am Divinizat.
Acum esti mult prea rece si straina
Nici nu te uiti la mine.

Nu stiu de ce ma ocolesti
Cum de nu-ti pasa.
Ma sfidezi.nu vrei sa-mi vorbesti
Parca nu mai cunoaste.

Dar toate au un rost anume
Poate ca trebuie sa inteleg
Nu mai vreau sa pling pentru tine
Esti rece.Mergi cu el nu vreau in loc sa ma opresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu