Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 17 martie 2018

Doar noi si luna
(Autori.Murariu Vasilica si Gabriel Razvan Stoica)
17 Martie.2018

S-a lasat seara.noaptea imbraca.Cerul
Luna incet incepe a straluci.
Florile se pregatesc de culcare
Hai sa esim sa le privim.

Sa ne plimbam sa ascultam izvorul
Si sa ne-alegem amindoi o stea.
Sa ne lasam purtati de val.sa privim Cerul
Si sa ne tinem strins de mina.sa zimbim.

Sa depanam amintiri frumoase
Ce noi le-am trait candva
Sa ne tinem strâns in brate
Te iubesc,iubirea mea!

Sa scriem Poezii cu stelele
Si sa privim cat mai departe.
Sa fim doar noi si Florile
Sa te tin strins la pieptul meu in brate

Cu stelele să-ti fac cunună
Să rămânem împreună
Luna martor să ne fie
Vreau să fi a mea sotie.

Sa te rasfat si sa te ocrotesc
Sa imi fi Inger.Zana buna.
Mereu sa fim noi doi.caci Te Iubesc
Tu esti alintul meu.mi-esti Poezie.

Si amindoi sa traim o Poveste
Care sa dainue deacum un veac.
Esti cea mai scumpa si dulce Femeie
Te Iubesc din Suflet Regina mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu