Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 18 martie 2018

Tu esti darul meu
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
18 Martie.2018

Dumnezeu mi te-a trimis la mine
Asa frumoasa si senina.
Esti Inger Sfint ce-mi da Iubire
Ce Inima si Sufletu-mi umple de fericire.

Esti darul meu cel mai de pret
Fata frumoasa ce-o Iubesc.
Tu mi-ai schimbat Viata in bine
Tu ma implinesti si-mi pui zimbetul in privire.

Nu regret nici o secunda
Ca am spus da.ca te-am ales.
Ti-am pus Inima mea in palma
Tu ai Iubito si-ai avut grija de ea.

Iti Multumesc Iubito draga
Fata frumoasa.Ingerasul meu.
Ca esti aici si imi dai Viata
Esti dulce.Esti tot ce am si ce Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu