Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 24 martie 2018

Nu-mi mai pasa
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
24 Martie.2018

Ieri totul era frumos
Eram noi intr-o Poveste.
Ne Iubeam.pluteam pe-un nor
Soarele ne era Prieten.

Florile toate infloreau
Cand esai si le zimbeai.
Cerul se inveselea
Cand de mina ma stringeai.

Iubirea era comoara
Tot ce-aveam noi mai de pret.
Astazi ura ia luat locul
Tu nu vrei sa-mi mai vorbesti.

Am plins si am suferit
Pentru noi .ne era bine.
Dar indiferenta ta
M-a facut sa uit de tine.

Nu-mi mai pasa.fa ce vrei
Nu vreau sa mai stiu de tine.
Nu-s ca tine.nu urasc
Te rog ai grija de tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu