Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 20 martie 2018

Frumoase-s serile cu tine
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
20 Martie.2018

Nu am crezut vreodata ca am sa traiesc
Intr-o poveste minunata.
Ca o sa am in Viata mea
Asa o Zana fermecata.

Vedeam Iubirea doar in filme
Si o citeam in cartile de dragoste.
Eu doar visam.Scriam o Poezie
Gandind cat de frumos e sa Iubesti.

Si-ai aparut si mi-ai redat speranta
Si zimbetul pierdut de mult.
Acum tot ce.citeam traiesc in realitate
E-un vis real fara sfirsit.

Ce dulci sunt serile cu tine
Cand ma alinti si ma saruti .
Atita bunatate si caldura
Esti Fata ce-o Iubesc.tot ce traiesc.

Ce dulce esti cand seara imi adormi in brate
Cum somnul mi te fura.te privesc.
Cand ma trezesc si te sarut in noapte
Adorm spunindu-ti.Te Iubesc.

Atita timp cat vom fi impreuna
Am sa fac tot ce pot sa stralucesti.
Sa ai in Inima si in Suflet fericire
Am sa Te Iubesc si am sa te ocrotesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu