Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 25 martie 2018

Te-am regasit dupa amar de vreme
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
25 Martie.2018

N-am mai stiut nimic de tine
Din ziua cand ne-am despartit.
Am plins cand ai plecat de linga mine
Caci te-am Iubit necontenit.

Tu era Zana mea cea mica
Tot ce vedeam in Ochii mei.
Intregul univers.Intreaga existenta
Lumea in care eu traiam.

Si ai plecat.Ti-am pierdut urma
Dar nu te-am scos din Inima deloc.
In mintea mea tu mi-ai ramas Iubita
Si mi-am facut pentru tine griji in fiecare zi.

Nu ne-am vorbit.Nu am stiut unul de altul
Dar in tot timpul adormeam si ma trezeam cu tine in gand.
Erai imaginea din zorii zilei
Si primul vers din Poezii.

Si m-am rugat la Dumnezeu
Sa te-ocroteasca si sa te pazeasca.
Sa iti aduca in gand numele meu
Sa-mi dai un semn.sa imi vorbesti.

Si uite ca mi s-a implinit dorinta
Timid ne-am scris.ne-am regasit.
Am vorbit cam o zi intreaga
Am povestit despre ce fiecare am trait.

Te-am regasit frumoasa tare
Ai aceias Ochii minunati.
Dar Sufleteste si moral esti mult prea trista
Of cat de tare ma indurerat.

Dar stiu ca esti puternica si te ridici
Caci ai o Inima frumoasa.
Vreau si-mi doresc sa re devi
Fata cea vesela si zimbareata.

Sa ridem cand vom bea-n Oras cafeaua
Si sa te vad zimbind in bratele unui Baiat.
Care sa te alinte si sa te Iubeasca
Sa fi asa cum eu te-am intilnit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu