Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 4 martie 2018

In fiecare zi ma indragostesc de tine
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
4 Martie.2018

Azi te am pe tine si sunt fericit
Tu-mi daruiesti clipe senine.
Cu-n zimbet imi faci zilele senine
Si dai putere si lumina Soarelui.

Esti linga mine zi si noapte
Imi porti de grija.ma alinti.
Imi esti aproape la rau si la bine
Tu.numai tu sti sa-mi oferi Iubire.

Ma indragostesc de tine-n fiecare zi
Tu esti cea mai frumoasa dintre Fete.
Minune dulce.Inger bun
Un dar Divin.Te Iubesc mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu