Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 15 martie 2018

Am nevoie de Iubirea ta
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
15 Martie.2018

Ai venit in Viata mea
Cand din Ochi imi curgeau lacrimi.
Inima mea suferea
A Trecut prin multe stari.A Fost ranita.

Cand Iubeam eram tradat
Nu conta ca puneam Suflet.
Nu-i pasa ca port in Suflet
Dragoste Divina.c-o vedeam Inger.

Tu mi-ai dat Iubire si mai alinat
Ai crezut mereu in mine.
Astazi datorita tie eu zimbesc
Tu mi-esti dulce Poezie.

Am nevoie de Iubirea ta
Vreau ca tu sa imi fi Inger pazitor.
Toata Viata am sa te Iubesc
Sa nu pleci.Sa nu ma lasi.sa ma ranesti.

Esti atit de dulce si gingasa
Mult prea minunata.Un boboc de Fata.
Astazi pot sa spun din Suflet ca Iubesc
Tu esti Sufletul meu.Ingerul venit din Cer.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu