Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 6 martie 2018

Ti-aduci aminte?
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
6 Martie.2018

A Trecut putin timp decand ne-am despartit
Tu ai ales sa pleci delinga mine.
N-am mai vorbit de patru saptamini
Si nu mai stiu nimic de tine.

S-au ivit zorile.Cerul se lumineaza
Si telefonu-mi suna.
Adormit ma trezesc.Raspund
Se-aude o voce tremurinda.

-Ce faci.esti bine?, se aude
-Sunt eu.Iubirea ta.
-Am realizat ca am gresit.mi-e dor de tine
-Te rog sa-mi dai o noua sansa.nu ma refuza.

Buimac abia trezit din somn
Imi spun.Visez.e-o gluma.
E Glasul celei ce-o Iubesc
Cum de ma suna.Nu-i posibil.

Imi adun vorbele si-ai spun
-Ce faci.Cum de ma suni?,
-Ai plecat si mi-ai spus razind
-Ca nu iti plac.ca n-am tupeu
-Si ca nu-ti pot fi Iubit.

Deodata te aud plingand
-Te rog tu sa ma ierti.
-M-am ratacit n-am realizat
-Ca fara tine nu pot sa traiesc.

-El nu astiut sa fie ca tine
-S-a comportat urat.
-A Ridicat palma la mine
-Si tare m-a lovit.

-Iubita mea.Ai spun nedumerit
-Imi pare rau ce-aud.
-Eu am tinut la tine.Te-am Iubit
-Dar tu nu ai vazut.

-Nu ti-a pasat ca Te Iubesc
-Spuneai sa fim amici.
-Cand te tineam de mina.Rece tu erai
-Vorbeai cu alti amici.

Acum de si eu tin la tine
Si Te Iubesc enorm.
Nu vreau sa ma intorc la tine
Caci m-a durut prea rau.

Mergi inainte drept pe drumul tau
Si lasa-ma in urma.
Nu plinge.caci plinsul tau
Mi-aduce aminte de plinsul meu.

Gata nu mai avem ce discuta
Roata s-a invirtit.
Soarta a facut dreptate
Si uite ca te-a parasit.

Inchid telefonul si ma gandesc
Cat de mult poti sa suferi.
Dar te-am Iubit.nu te-am gonit
Tu ai plecat delinga mine.

Vreau sa merg inainte
Sa imi gasesc Iubirea.
Nu vreau sa mai fim impreuna
Te pup.papa.Mergi inainte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu