Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 6 martie 2018

Sa-mi dai Like-ul inapoi
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
6 Martie.2018

Ca tot Omul lenevesc
Si stau tolanit pe Feisbuc.
Mai pun cate o postare
S-au ma-amuz de-o faza tare.

Lumea rade.se amuza
La tot ce-mi trece prin cap.
Mai dau cate-un like.un coment
Si imi mai scriu si pe chat.

Tot curgand like-uri cu.carul
Vad deodata ca dispare.
Mi-l daduse o Domnisoara
Dar si la retras in graba.

Hei.da-mi like-ul inapoi
Mi l-ai dat.acum i-al meu.
Tu nu sti ca ce-i bun dat
Nu ai cum lua inapoi?.

Uite asa m-am enervat
Ma suparat Domnisoara.
Daca m-am luat de ea
Mi-a scris.pa si m-a blocat.

Si-uite asa-i seara pe Feisbuc
Razi.glumesti.te enervezi.
Da un like.un coment
Ha sa stam cu toti pe el.
Sa pierdem timpul nitel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu