Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 6 martie 2018

Rugaciune
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
6 Martie.2018

Doamne tie-ti Multumesc
Ca mereu esti linga mine.
Ca ma-ajuti sa reusesc
Sa trec peste tot cu bine.

Multumesc.ca-mi esti aproape
Ca-n tot locul ma-nsotesti.
Ca in zori de dimineata
Din somn dulce ma trezesti.

Te rog Doamne Iarta-ma
Ca nu sunt mereu cuminte.
Ca atunci.cand dau de greu
Ma indepartez de tine.

Iarta-ma ca uneori
Nu stiu sa apreciez.
Toate cate mi le dai
Ca uit sa iti Multumesc.

Da-mi putere sa fiu bun
Sa ajut pe toata lumea.
Sa fiu mult mai intelept
Sa stiu sa Iubesc tot ce am.

Punem in minte-ntelepciunea
Si in Inima Iubirea.
In privire chipul tau
Si in Suflet fericirea.

Te rog Doamne ai rabdare
Ma-ntareste in credinta.
Departeaza-ma de rau
Adu-ma pe drumul bun.

Caci fara de tine singur
N-am sa reusesc nimic.
Chiar de iti gresesc cu voie
Doamne Tata.Te Iubesc.
Amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu