Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 30 martie 2018

Nu pot trai fara tine
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
30 Martie.2018

Suntt doua Inimi ce bat impreuna
In piepturile noastre.Ne Iubim.
Esti visul ce-l traiesc in fiecare zi
Iubire.Tot ce am mai Sfint pe lume.

Miracol bun.Viata mi-ai implinit
Si ai facut ca Soarele sa nu apuna.
Tu esti alintul meu.Tu ma faci fericit
Cea mai frumoasa.Gingasa faptura.

Nu pot trai nici o secunda fara tine
As fi pierdut.n-as avea aer.
Zio nu ar mai fi .doar intuneric
Iar eu as muri.de dorul tau Iubire.

Sa fim mereu doar tu si eu
Si sa traim in lumea noastra.
Iubirea sa ne ocroteasca
Tu esti Floarea mea cea mai aleasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu