Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 19 martie 2018

Iubita mea.Cea mai frumoasa Fata
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
19 Martie.2018

Iubita mea-i cea mai frumoasa Fata
Defapt e Zana din Povesti.
Mi-e draga ea e tot ce am in Viata
Si o Iubesc din tot Sufletul meu.

Sunt cel mai fericit Barbat
Ca am aproape cea mai dulce Femeie.
Nu-i pe pamintul asta.O Fata mai frumoasa ca Iubita mea
E Inger coborat din stele.

Tu faci ca totul sa fie de vis
Alungi norii si supararea.
Tu-i dai putere Soarelui
Sa straluceasca ziua intreaga.

Iubita mea Sfint Ingeras
Tu insemni totul pentru mine.
Imi dau si Viata daca-ar fi nevoie
Sa traiesti tu un milion de ani.

Ce dulce esti cand imi adormi in brate
Ce fericit ma faci ca esti aici.
Te-atmir si te privesc intreaga noapte
Cat de frumoasa poti sa fi.

Si daca m-as mai naste odata
Si ar fi multe Fete imprejurul meu.
Eu tot pe tine te-as alege
Tu esti tot ce Iubesc.Tot ce ma face sa traiesc.

Tu ai stiut sa ma rasfeti
Si ai avut grija de Inima mea.
Iubito draga tu sa sti
Ca fara tine nu sunt eu.

Tu-mi dai puterea de-a zimbi
Si fiecare zi o faci Poveste.
Iubito dulce esti.Tot ce eu mi-am dorit
Tot ce am eu mai drag pe lume.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu