Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 18 martie 2018

Mi-ai facut Viata frumoasa
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
18 Martie.2018

Nu mai credeam in mine
Plingeam necontenit.
Visam mereu Iubirea
Dar n-o traiam.nu indrazneam sa cred ca-m s-o ating.

Ma alinam cu visul
Citeam in carti Iubirea.
In vers si Poezii
Dar pentru mine ea nu exista.Era doar visul.

Si uite ca-m ajuns
Astazi sa pot zimbi.
Te-am intilnit pe tine
Si tu mai fericit.

Ai dat Viata Iubirii
Si visurilor mele.
Acum tu esti aici
Si noua ne e bine.

Totul e ca-n Povesti
Tu mie imi esti Zana.
Azi visul meu e viu
Te Iubesc Inger bun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu