Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 16 martie 2018

Ai un loc special in Sufletul meu
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
16 Martie.2018

Am fost o vreme impreuna
Si fericiti noi am trait.
Intr-o Poveste minunata
Tu erai Zana.eu un Print.

Ziua intreaga Soarele neinsotea
Si ne zimbea la fiecare pas.
Florile toate-n fata ta infloreau
Caci tu zimbeai si le erai aproape.

Noptile erau magice si efemere
Luna se cobora in palma ta.
Tu erai Zana mea cea buna
O Dulce Fata pe cre-o Iubeam.

Astazi nimic n-a mai ramas
Tu ai plecat.Povestea s-a incheat.
Dar mi-ai ramas adinc in Suflet
Esti un Inger ce imi e drag.

Poate ca n-am stiut noi sa avem grija unul de altul
Da-n felul nostru ne-am Iubit.
Asa a fost sa fie.imi esti draga
La mine in Suflet te pastrez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu