Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 21 martie 2018

Pe pinza noptii ascunse
(Autori.Mirela Mia Vlad si Gabriel Razvan Stoica)
21 Martie.2018

Pe panza nopții ascunse
Am desenat, o stea.
Ca sa culeg iubire
Cand se va-ntuneca.

Si i-am făcut ochi calzi
Din visul destrămat
Ca sa culeg iertare
Cand n-oi mai fi iertat.

In cele de pe urma
I-am dat puteri sa cânte
Pentru a putea zbura
Cand aripile-s frante

Iar voi ce sunteți indragosti
Sa va iubiți, fiți fericiți
Sa nu plinge-ti cum am plins
Sa nu compuneti
Ce-am compus.

Sa zimbiti fericiti
Si sa traiti Iubirea.
Tot ce visati in vis
Sa traiti ne sfirsit.

Sa aveti bucurie
Sa fiti imbratisati.
Iubirea sa va-aduca
Tot ce voi ati visat.

Si sa fiti rasfatati
Sa traiti ca-n Povesti.
Mereu indragostiti
Plini de Iubire pura.
In doi ne despartiti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu