Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 22 martie 2018

Ochii mei zimbesc
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
22 Martie.2018

Ochii mei au plins destul
Lacrimi multe au varsat.
Din Iubire neimplinita
Si de dor ei au oftat.

Au privit mereu frumos
Cu dragoste si Iubire.
Sufletul ce il Divinizam
Se umpleau de fericire.

Astazi Ochii mei privesc
La fotografi cu noi.
Nu mai pling dar si-amintesc
De Iubirea ce-am trait.

Ochii mei azi sunt senini
Au in ei privire blinda.
Cred in tot ce e frumos
Si sunt plini de optimism.

Nu am sa-i mai las sa plinga
Vreau sa-i vad zimbind mereu.
Ochii mei sunt fericirea
Si ma poarta peste tot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu