Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 17 martie 2018

Te scot definitiv din Viata mea
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
17 Martie.2018

Imbraca-te frumos in seara asta
Te scot definitiv din Viata mea.
As fi vrut sa te scot la o plimbare
Dar nu mai pot.ma doare Inima.

Nu m-am gandit ca o sa fac vreodata
Acest gest sa te pot uita.
Iubirea mea imensa pentru tine azi apune
M-am saturat de aroganta ta.

Am crezut mult in noi.in tine
Te-am vazut Inger.te-am Divinizat.
Imbraca-te frumos.Iti sta prea bine
Astazi te scot din Viata mea.

Ma doare rau ca am ales sa fac asaceva
Dar vad ca nu iti pasa.iar eu pling degeaba.
Pacat.era frumos ca-n seara asta
Sa fi esit amindoi in Oras.

Gata totul s-a terminat
Nu mai am putere sa Te Iubesc.sa iert.
Ramai cu bine.te-am uitat
Nu vreau sa iti mai spun Iubire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu