Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 20 martie 2018

Esti Soarele ce-mi lumineaza Viata
(Autori.Murariu Vasilica si Gabriel Razvan Stoica)
20 Martie.2018

Esti soarele ce-a rasarit in calea mea
Atunci cand viata mi-a fost grea
Tu în suflet mi-ai patruns
Zâmbetul mi-ai readus.

Esti o stea stralucitoare
Nu asa-mi spuneai tu oare
Tu esti luna intre stele
Iubirea viselor mele.

Te Iubesc si imi esti draga
Tot ce-am spus i-adevarat.
Tu esti Fata minunata
Pe care-o iubesc din Suflet.

Tu mi-esti Inger.si Zeita
Cea mai dulce Floare amea.
Te Iubesc Suflet frumos
Tu esti mingaierea mea.

O Sa am grija de tine
Sa zimbesti.sa stralucesti.
Esti cea mai frumoasa Fata
Din intregul univers.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu