Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 12 martie 2018

Dupa ani
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
12 Martie.2018

Trecuta-u anii in graba
Repede s-au mai scurs.
Cu ei loara in brate
Copilaria ce-am trait.

Cand nici nu mai visam
Dar ne purtam in Suflet.
Cam dupa 21 de ani
Ne-am revazut.Si am tresaltat de bucurie.

Noi Copiii de-o diniuara
Acei.Colegi de Scoala.
Acum Barbati maturi
Dinou ne-am intilnit.

Si-am ras.Si-am plins de bucurie
Ca suntem sanatos.
Ne-am retrait Copilaria
Si suntem tot frumosi.

Aceias inocenta
Lafel noi am ramas.
Colegi.si buni Prieteni
Doi Oameni minunat.

Mereu vom fi lafel
Uniti chiar de suntem departe.
Macedon-Gabriel
Colegii din liceu.ce nu s-au mai vazut din 97.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu