Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 18 martie 2018

Iubito tu imi aduci linistea
(Autori .Murariu Vasilica si Gabriel Razvan Stoica)
18 Martie.2018

Lasa-ma sa te string in brate
Sa te alint.sa te rasfat.
Sa iti privesc Ochii senini
Si sa ma pierd in frumusetea lor.

Lasa-ma sa te tin de mina
Sa simt caldura.mingaierea ta.
Ai Sufletul frumos precum o Floare
Tu sti sa aduci linistea

Iubito esti Ingerul meu
Infiecare zi ma ocrotesti.
Lasa-ma sa iti Multumesc
Cu un alint.si sa te ocrotesc.

Cu tine împreuna
As vrea sa zbor pana la cer
Pentru mine,esti un înger
Te iubesc si te ador
Esti tot ce mi-am dorit.esti visul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu