Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 1 martie 2018

Nu mai plinge
(Autor.Gabriel Razvan Stoica)
1 Martie.2018

Fata frumoasa cu Ochi de abanos
Nu mai sta trista.nu mai plinge.
Ridica-te.Priveste-ma in Ochi
Eu sunt aici si vreau sa-ti fie bine.

Cat de frumoasa poti sa fi
Si cat de dulce si senina.
De ce sa plingi si sa fi trista
Priveste inainte si fi optimista.

Tu esti o Floare ce-nfloreste
Ai un parfum si o privire blinda.
Da-mi mina.Vino mai aproape
Si lasa-ma sa te cuprind in brate.

Priveste Soarele cum ne zimbeste
Si Cerul cel albastru si senin.
Esti o minune.Inger dulce
Hai nu mai plinge sunt aici.

Sa fim noi si Iubirea noastra
Te plac si vreau sa te vad fericita.
Esti o Femeie minunata
Si imi doresc sa-mi fi Iubita.

Si amindoi sa fim mereu aproape
Sa facem fiecare zi senina.
Sa ne alinte Florile
Si-n fiecare seara sa le spunem noapte buna.

Sa imi adormi noaptea in brate
Si-n zorii zilei sa zimbim.
Sa impartim totu-npreuna
Sa ne Iubim si sa fim fericiti.

Gata cu plinsul deacum inainte
Ochii tai trebui sa zimbeasca.
Hai vino-n Viata mea Iubire
Ai sa fi cea mai rasfatata Fata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu